A fehérvárkerékpár.hu kerékpár webshop használata: hasznos információk a megrendeléstől a kiszállításig
Üdvözöljük kerékpár webshopunkban!
Mit talál a fehérvárkerékpár.hu webshopban?
Szezontól függően 5500-7500 kerékpáros cikket, melyek zöme készletről azonnal megrendelhető!
Kerékpár webshopunk országosan egyedülálló kerékpárválasztékkal rendelkezik
A gyerekkerékpár kínálatunk, az elektromos kerékpár palettánk a hozzájuk tartozó akkumulátorokkal és alkatrész bázissal, végül a kerékpáralkatrészek és kiegészítők káprázatos garmadája várja.
Nálunk egy brutális méretű és valóságos raktárkészlet áll rendelkezésre annak érdekében, hogy Ön azonnal hozzájusson a vágyott árucikkhez!
Mit és hol talál a főoldalon?
Termékeket választhat a vízszintes menüsoron található kiemelt cikkcsoportok segítségével. Balról jobbra haladva először a kerékpárok és az elektromos kerékpárok, aztán az Alkatrészek, Kiegészítők, a Csajok, Hölgyek, a sor végén pedig a gyerekeknek való gyűjteményeket találja.
Továbbá a baloldali Főmenüben található Webshop gombra kattintva eljut a Termék katalógus főcsoportjainak listájához.
A Termék katalógus megjelenik egyrészt a weblap baloldali részében szövegesen a Főmenü fölött, másrészt a weblap közepén fotókkal illusztrálva.
Mindkét helyen választhat termék csoportot, illetve a főcsoportra kattintva eljut az al és al-al termék csoportokhoz, illetve természetesen ezt követően az egyes termékekhez.
A cikkek megtalálásában segíségére lehet Termék keresőnk is, mely segítségével a kerékpár webshopban könnyen gyorsan és egyszerűen találhat rá a keresett termékre:
Ugrás a "Hogyan kereshet egyszerűen cikket vagy márkát?" részhez!
Hogyan vásárolhat webshopunkban?
Mint minden webshopban, így nálunk is regisztráció szükséges a vásárláshoz (részletek a regisztrációhoz a Hogyan regisztráljon? pontban.).
Tekintsük át a vásárlás folyamatát.
![]() |
A kiválasztott termék oldalán adja meg a vásárolni kívánt mennyiséget (ez alapbeállításként 1 db), majd kattintson a Kosárba gombra.
Minden esetben győződjön meg arról, hogy az Ön által kosárba helyezett termék valóban az a cikk, amelyet szeretne megvásárolni (erre alkatrészek és kiegészítők esetében kérjük, fokozottan ügyeljen)! |
![]() |
Ekkor 1 db cikk a kosárba kerül. Az alapértelmezett mennyiség (1 darab) természetesen itt is felülírható a mennyiség átírásával. A mennyiség módosítását követően kattintson a Kosár tartalmának frissítése gombra. Ha törölni kíván a Bevásárló kosárból egy terméket, kattintson az utolsó oszlopban lévő Töröl linkre. A kerékpár webshop Bevásárló kosár felületén található Pénztárhoz gombra kattintva tudja véglegesíteni a megrendelését... |
![]() |
....melyhez a következő ablakban kell bejelentkeznie (vagy regisztrálnia) felhasználó nevével és jelszavával. A kerékpár webshop vásárlás-véglegesítés rendszere négy lépésből áll. Itt adja meg:
|
![]() |
A megrendelési folyamat utolsó lépéseként ellenőrizheti egy összesített áttekintésben a vásárlási folyamat során megadott adatokat és kiválasztott termékeket.
Az áttekintés fölső részén a megrendelői (vevői) adatokat, a rendelési információkat, valamint a számlázási és a szállítási információkat ellenőrizheti.
Az alsó részben a megrendelt termékek adatait ellenőrizheti.
Ha bármelyik bevitt adat hibás, vagy hiányos, kattintson a Vissza gombra.
Miután meggyőződött az adatok helyességéről, kattintson a Véglegesít gombra.
|
![]() |
Ezzel rögzítette megrendelését.
Ha ezt az ablakot látja, biztos lehet benne, hogy webáruházunk illetékes munkatársai értesülnek az Ön megrendeléséről.
Ebben az ablakban információt kap a megrendelés sikeres rögzítéséről, illetve a rendelés számáról, valamint újra láthatja összegezve a megrendelés adatait.
A www.fehérvárkerékpár.hu oldalon kapott rendelés szám a szállítási és minden más következő folyamat során azonosítja és Önhöz rendeli majd a megrendelést, így kérdés vagy probléma esetén megrendelés számára.
|
![]() |
Legvégül e-mailben visszaigazolást küldünk rendelése rögzítéséről.
Kérjük, a visszaigazoló levelet őrizze meg a termékek átvételéig!
A levél tartalmazza a rendelés számot, a kért szállítási dátumot és módot, valamint ebben a stádiumban a rendelt cikkek értékét a szállítási költség nélkül. Az e-mail tartalmaz egy hivatkozást (linket) a rendelés részleteihez vezető oldalra a www.fehérvárkerékpár.hu weblapon, melyen akár a megrendelés aktuális állapotát is nyomon követheti. |
Hol találja a kosarat?
A kosarat a kerékpár webshop bal oldalán látható bokszok között találja, a kosár egészen pontosan a negyedik jobb oldali boksz, mely a webshop regisztráció / belépés boksz fölött található.
Miközben vásárol, a kosárban gyűlnek a kiválasztott cikkek. Két igen fontos elemet láthat a Kosárra pillantva: egyrészt az eddig kosárba tett cikkek számát, másrészt pedig a kosárba tett termékek összértékét.
TIPP: A kosarat használhatja kalkulátorként is!
A Kosár tartalmára kattintva megtekintheti a bevásárló listája tartalmát, és itt akár módosíthatja például a kosárban lévő termékek számát, vagy ha inkább egy másik terméket
vásárolna meg a már korábban kosárba helyezett termék helyett, akkor itt törölheti a lecserélni kívánt cikket a listáról.
A kerékpár webshop Bevásárló kosarának működéséről és funkcióiról bővebben:
Hogyan regisztráljon a kerékpár webshopba?
A kerékpár webshop regisztrációt megteheti önálló műveletként, de a vásárlási folyamat részeként is.
|
A regisztrációs felületen a csillaggal jelölt mezőket kötelező kitölteni, míg a többit nem. A telefonszám mező nem kötelező, de mégis javasoljuk kitöltését, hiszen például sikertelen kézbesítés esetén a futár kapcsolatba tud lépni önnel, illetve bármilyen kérdés felmerülése esetén ügyfélszolgálatunk is tudja hívni Önt!
Amikor Ön már regisztrált felhasználónk lesz, elég csak a felhasználónevét és jelszavát megadnia, és rákattintani a Belépés gombra, így máris azonosítani tudja Önt rendszerünk.
Hogyan keressünk egyszerűen cikket vagy márkát?
A kerékpár webshop oldal tetején, közvetlenül a felső menüben található a Keresés boksz. Ennek segítségével egyszerűen kereshet szórészletre és/vagy márkára.
A kereső működése: A Leírás mezőbe írhat egész szavakat vagy szótöredéket egyaránt, a webshop keresője a termék-adatbázisban levő összes cikk és leírás között keres. A kereső egy találati listát állít össze a kereséskor megadott feltételeknek megfelelően, melyhez a teljes termék-adatbázist felhasználja. |
A Keresés boksz alján talál egy linket, mellyel megnyithatja a kerékpár webshop részletes keresési felületet.
![]() |
A Részletes keresés felületen szűrhet a webshopban kategóriára, márkára, cikknévre (leírás) és akár cikkszámra is (belső, 12 jegyű cikkszámunk, ami esetenként a pontos meghatározásban lehet segítségére). |
Milyen feltételekkel szállítunk?
Szállítási költség:
Alkatrészek és kiegészítők: 1 500 Ft, kerékpárokat 2 400 Ft szállítási költséget számítunk fel, a termék értékétől függetlenül.
Ettől eltérő szállítási költség:
Akciós kerékpárok esetén: 4 000 Ft
Extra nagy súlyú csomag vagy kerékpár (pl.: akkumulátor pakk, elektromos kerékpár, tricikli, tandem): 6000 Ft
Szállítási partnerünk az MPL futárszolgálat. A megrendelt cikkek vagy kerékpárok a csomag feladásától számított egy, maximum két munkanapon belül megérkeznek Önhöz. Pontosabban a tárgynap 12 óráig leadott rendeléseket másnapra tudjuk teljesíteni, a 12 óra után beérkezőket pedig harmadnapra.
Ha Ön regisztrált felhasználónk, kérjük ellenőrizze, hogy adott-e meg telefonszámot a regisztrációkor, mert kollégáink és a futárszolgálat munkatársai is kereshetik Önt telefonon a szállítási részletek egyeztetése ügyében.
Ha Ön még nem regisztrált felhasználónk, kérjük adja meg telefonos elérhetőségét a regisztráció alkalmával (bár nem kötelező elem), mert így elkerülhetők az esetleges fennakadások a későbbi kommunikációban.
Hogyan fizethet?
A kerékpár webshopban az alapértelmezett fizetési mód jelenleg az utánvét.
Utánvétes fizetési módnál Ön a futárnak készpénzzel fizeti ki az áru ellenértékét. A futár egy nyugtát írat alá Önnel az átvételkor, mellyel igazolja felénk, hogy Ön átvette a terméket és átadta a részére az áru ellenértékét. Kérjük, átvételkor feltétlenül ellenőrizze a termék sértetlenségét! Ha a doboz nyilvánvalóan a szálltíás alatt sérülhetett meg, akkor mindenképpen kérje a futártól jegyzőkönyv felvételet. Csak a jegyzőkönyv meglétével lehetséges a hibás szállításból adódó károk teljes vagy részleges megtérítése.
Miért érdemes feliratkozni a hírlevelünkre?
Szándékaink szerint, hetente jelentkezünk hírlevélben érdekes termékekkel, új márkákkal, extra akciókkal, egyedi ajánlatokkal, vagy tájékoztatókkal bringás eseményekről.
Igyekszünk gazdaságosságilag és tartalmilag is olyan hírlevelekkel jelentkezni, hogy a kerékpáros kötődésűek ne egyből a DELETE gombot keressék.
Hogyan tud hírlevelünkre feliratkozni?
A kerékpár webshop regisztráció folyamán az első blokkban, az email cím és jelszó megadása után következik a Feliratkozás hírlevélre mező, melyet „kipipálva” máris a hírlevél címzettek közt lesz Ön is (a jelölőmező előre ki van töltve, bízva abban, hogy aki regisztrál, olvasná hírleveleinket is).
A regisztrációs folyamat megtekintéséhez ugrás a Hogyan regisztráljon a kerékpár webshopba? részhez.
Cégünk jogosult-e az inteneten kereskedni?
Igen, cégünk jogosult az internetes kereskedelemre.
A Vitál Club Kft. a 4/1997.(I.22.) kormányrendelet alapján, Székesfehérvár megyei jogú város jegyzőjének jóváhagyásával jogosult csomagküldő szolgáltatás végzésére, melynek működési engedélyszáma: 50803-2/2007, nyilvántartási száma: 3332.
A hivatalos engedélyt ide kattintva megtekintheti: Kerékpár webshop működési engedély
Mekkora kockázattal vásárol Ön a kerékpár webshopban, illetve mit kell tudnia az elállási jogról?
Elállási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: postán: Vitál Club Kft. 8000 Székesfehérvár, Királysor 60., elektronikus úton: info@vitalclub.hu Ebből a célból felhasználhatja a szerződés 1. mellékletében található elállási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai:
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Ha szolgálatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
A garanciáról
Minden cikkre és kerékpárra ugyanazok a garancia jogok vonatkoznak, mintha áruházunkban személyesen vásárolná őket. Kerékpárokra, alkatrészekre, kiegészítőkre, 1 év jótállás vonatkozik.
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Vitál Club Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja (vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával), hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitál Club Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Néhány márkára exkluzív garanciát vállalunk! A teljesség igénye nélkül néhány példa:
- 5 év garancia a német SKS termékekre
- 2 év garancia az olasz Velomann kilóméterórákra és pulzusmérőkre
Általánosságban elmondható, hogy a garancia kezelés elsődleges feltétele a vásárlást igazoló nyugta vagy számla akár másolati példánya, ezértkérjük, gondosan őrizze meg e bizonylatokat.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Véglegesít” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A kosár tartalmát a bal oldali menüsor "Kosár" résznél a kostartalma menüpontra kattintva módosíthatja. Személyes adatait, szállítási címet pedig a "Kosár" rész alatt a "személyes adatok szerkesztése" és a "címjegyzék" menüpont alatt módosíthatja.
Szerződéskötés
A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartás (a "véglegesít" gombra való kattintás) formájában tett jognyilatkozatnak minősül. Ezen szerződés nem kerül iktatásra, így utólag nem hozzáférhető, és a szerződéskötés csak magyar nyelven lehetséges. A szerződéskötéssel Ön elfogadja, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.
Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, akkor Ön mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Az automatikusan kapott levél nem minősül szerződéskötésnek. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem feltétlen tudjuk mindkét rendelést teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a problémáról.
Jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/ A fogyasztónak továbbá joga van békéltető testületi eljárás kezdeményezésére is. Az üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Az üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének címe:
Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Tel.: +3622510310
email: bekeltetes@fmkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Kerékpár webshopunk ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Kérdéseit, kéréseit felteheti írásban vagy telefonon az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségek bármelyikén:
-
06-22/500-977
-
06-20/478-5444
-
illetve levélküldő felületünk segítségével, melyet ide kattintva érhet el: ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel
A tévedés joga
Igyekszünk minden adatot ellenőrizni, ám a webshopban a cikkek számának sokasága és gyarapodásuknak tempója miatt ez nem mindig kivihető.
Gyakori, hogy specifikációkat és fotókat gyártóktól vagy importőröktől veszünk át, és ezeket jelenítjük meg a www.fehérvárkerékpár.hu oldalon. Ezért fenntartjuk a tévedés jogát, mind a specifikációk, mind a fotók tekintetében.
1. melléklet
Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Vitál Club Kerékpáráruház Kft. 8000 Székesfehérvár, Királysor 60., 20/478-5444, info@vitalclub.hu.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés, termékátvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: