Ön most itt van: Kezdőlap Kerékpár Webshop

 fehérvárkerékpár.hu kerékpár webshop használata: hasznos információk a megrendeléstől a kiszállításig

 

Üdvözöljük kerékpár webshopunkban!

 

Engedje meg, hogy néhány szóban bemutassuk a Vitál Club Kerékpáráruház internetes világát. Ezen az oldalon a kerékpár webshoppal, a rendeléssel,  a szállítással és a garanciával kapcsolatos alapinformációkat gyűjtöttük össze.
 
Belépés a webshopba: a kerékpárok, alkatrészek, ruházat, és egyéb kiegészítők megtekintése
Belépés a webshopba: a kerékpárok, alkatrészek, ruházat, és egyéb kiegészítők megtekintése
 
Jó böngészést kívánunk!
 
 

 


 

Mit talál a fehérvárkerékpár.hu webshopban?

 

Szezontól függően 5500-7500 kerékpáros cikket, melyek zöme készletről azonnal megrendelhető!

 

Kerékpár webshopunk országosan egyedülálló kerékpárválasztékkal rendelkezik

 

A gyerekkerékpár kínálatunk, az elektromos kerékpár palettánk a hozzájuk tartozó akkumulátorokkal és alkatrész bázissal, végül a kerékpáralkatrészek és kiegészítők káprázatos garmadája várja.

 

Nálunk egy brutális méretű és valóságos raktárkészlet áll rendelkezésre annak érdekében, hogy Ön azonnal hozzájusson a vágyott árucikkhez!

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Mit és hol talál a főoldalon?

 

Termékeket választhat a vízszintes menüsoron található kiemelt cikkcsoportok segítségével. Balról jobbra haladva először a kerékpárok és az elektromos kerékpárok, aztán az Alkatrészek, Kiegészítők, a Csajok, Hölgyek,  a sor végén pedig a gyerekeknek való gyűjteményeket találja.

 

Továbbá a baloldali Főmenüben található Webshop gombra kattintva eljut a Termék katalógus főcsoportjainak listájához.

 

Termék katalógus megjelenik egyrészt a weblap baloldali részében szövegesen a Főmenü fölött, másrészt a weblap közepén fotókkal illusztrálva.

 

Mindkét helyen választhat termék csoportot, illetve a főcsoportra kattintva eljut az al és al-al termék csoportokhoz, illetve természetesen ezt követően az egyes termékekhez.

 

A cikkek megtalálásában segíségére lehet Termék keresőnk is, mely segítségével a kerékpár webshopban könnyen gyorsan és egyszerűen találhat rá a keresett termékre:

 

Ugrás a "Hogyan kereshet egyszerűen cikket vagy márkát?" részhez!

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hogyan vásárolhat webshopunkban?

 

Mint minden webshopbanígy nálunk is regisztráció szükséges a vásárláshoz (részletek a regisztrációhoz a Hogyan regisztráljon? pontban.).

 

Tekintsük át a vásárlás folyamatát.

 

A vásárlási folyamatban az első lépés a termék kosárba helyezése. Ehhez adja meg a kívánt mennyiséget és kattintson a Kosárba gombra. 

A kiválasztott termék oldalán adja meg a vásárolni kívánt mennyiséget (ez alapbeállításként 1 db), majd kattintson a Kosárba gombra.

 

Minden esetben győződjön meg arról, hogy az Ön által kosárba helyezett termék valóban az a cikk, amelyet szeretne megvásárolni (erre alkatrészek és kiegészítők esetében kérjük, fokozottan ügyeljen)! 

Amikor a cikk a kosárban van, a tranzakció véglegesítéséhez kattintson a Pénztárhoz gombra.

Ekkor 1 db cikk a kosárba kerül.

Az alapértelmezett mennyiség (1 darab) természetesen itt is felülírható a mennyiség átírásával. A mennyiség módosítását követően kattintson a Kosár tartalmának frissítése gombra.

Ha törölni kíván a Bevásárló kosárból egy terméket, kattintson az utolsó oszlopban lévő Töröl linkre.

A kerékpár webshop Bevásárló kosár felületén található Pénztárhoz gombra kattintva tudja véglegesíteni a megrendelését... 

 
Belépés vagy regisztráció (új fiók létrehozása) a kerékpár webshop vásárlás-véglegesítés moduljába, illetve a vásárlás véglegesítésének 4 lépése.

....melyhez a következő ablakban kell bejelentkeznie (vagy regisztrálnia) felhasználó nevével és jelszavával.

A kerékpár webshop vásárlás-véglegesítés rendszere négy lépésből áll. Itt adja meg:

  1. a számlázási adatait 
  2. a szállítási címét és esetleges megjegyzését (például, megadhat átvételi időpontot).
  3. a szállítási módot és ha van, konkrét átvételi dátum-igényt (az alapértelmezett szállítási határidő általában egy, maximum két munkanap).
  4. Végül áttekintheti a megrendelése tartalmát, valamint még egyszer ellenőrizheti betáplált adatait. 

 

A Megrendelés áttekintése az utolsó lépés a vásárlás-véglegesítés folyamatban. A Rendelés részletezése és a Megrendelt termékek ablakokban ellenőrizheti a megadott információk helyességét.

A megrendelési folyamat utolsó lépéseként ellenőrizheti egy összesített áttekintésben a vásárlási folyamat során megadott adatokat és kiválasztott termékeket.

 

Az áttekintés fölső részén a megrendelői (vevői) adatokat, a rendelési információkat, valamint a számlázási és a szállítási információkat ellenőrizheti.

 

Az alsó részben a megrendelt termékek adatait ellenőrizheti.

 

Ha bármelyik bevitt adat hibás, vagy hiányos, kattintson a Vissza gombra.

 

Miután meggyőződött az adatok helyességéről, kattintson a Véglegesít gombra.

 

Információs ablak a megrendelés sikeres rögzítéséről. Ha ezt az ablakot látja, biztosan megérkezett hozzánk a megrendelése. Az itt kapott rendelés szám azonosítja az adott megrendelést.

Ezzel rögzítette megrendelését.

 

Ha ezt az ablakot látja, biztos lehet benne, hogy webáruházunk illetékes munkatársai értesülnek az Ön megrendeléséről.

 

Ebben az ablakban információt kap a megrendelés sikeres rögzítéséről, illetve a rendelés számáról, valamint újra láthatja összegezve a megrendelés adatait.

 

A www.fehérvárkerékpár.hu oldalon kapott rendelés szám a szállítási és minden más következő folyamat során azonosítja és Önhöz rendeli majd a megrendelést, így kérdés vagy probléma esetén megrendelés számára.

 

 

A megrendelés visszaigazolásáról e-mail üzenetet küldünk Önnek a megadott e-mail címre. A visszaigazoló levelet kérjük, őrizze meg!

Legvégül e-mailben visszaigazolást küldünk rendelése rögzítéséről.

 

Kérjük, a visszaigazoló levelet őrizze meg a termékek átvételéig!

 

A levél tartalmazza a rendelés számot, a kért szállítási dátumot és módot, valamint ebben a stádiumban a rendelt cikkek értékét a szállítási költség nélkül.

Az e-mail tartalmaz egy hivatkozást (linket) a rendelés részleteihez vezető oldalra a www.fehérvárkerékpár.hu weblapon, melyen akár a megrendelés aktuális állapotát is nyomon követheti. 

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hol találja a kosarat?

 

A kosarat a kerékpár webshop bal oldalán látható bokszok között találja, a kosár egészen pontosan a negyedik jobb oldali boksz, mely a webshop regisztráció / belépés boksz fölött található.

 

Miközben vásárol, a kosárban gyűlnek a kiválasztott cikkek. Két igen fontos elemet láthat a Kosárra pillantva: egyrészt az eddig kosárba tett cikkek számát, másrészt pedig a kosárba tett termékek összértékét. 

 

TIPP: A kosarat használhatja kalkulátorként is!

 

Kosár tartalmára kattintva megtekintheti a bevásárló listája tartalmát, és itt akár módosíthatja például a kosárban lévő termékek számát, vagy ha inkább egy másik terméket

vásárolna meg a már korábban kosárba helyezett termék helyett, akkor itt törölheti a lecserélni kívánt cikket a listáról.

 

A kerékpár webshop Bevásárló kosarának működéséről és funkcióiról bővebben: 

Hogyan vásárolhat a kerékpár webshopban?

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hogyan regisztráljon a kerékpár webshopba?

 

A kerékpár webshop regisztrációt megteheti önálló műveletként, de a vásárlási folyamat részeként is.

 
  • Ha csak regisztrálni szeretne, azt a jobb oldalon található Regisztráció, Belépés bokszban a Regisztráció gombra kattintva teheti meg. (A Regisztráció, Belépés boksz a kerékpár webshop jobb oldalán, közvetlenül a Kosár boksz alatt található.)

  • Ha vásárlás közben kíván regisztrálni, azt a Hogyan vásárolhat a kerékpár webshopban? fejezetben leírt Véglegesítés bekezdés szerint az Új fiók létrehozása mezőre kattintva teheti meg.

  • A regisztráció folyamán ügyeljen arra, hogy legalább 6 karakter hosszú jelszót alkalmazzon.

  • A regisztrációról rövid időn belül visszaigazolást kap email-ben. 

 

A regisztrációs felületen a csillaggal jelölt mezőket kötelező kitölteni, míg a többit nem. A telefonszám mező nem kötelező, de mégis javasoljuk kitöltését, hiszen például sikertelen kézbesítés esetén a futár kapcsolatba tud lépni önnel, illetve bármilyen kérdés felmerülése esetén ügyfélszolgálatunk is tudja hívni Önt!

 

Amikor Ön már regisztrált felhasználónk lesz, elég csak a felhasználónevét és jelszavát megadnia, és rákattintani a Belépés gombra, így máris azonosítani tudja Önt rendszerünk.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hogyan keressünk egyszerűen cikket vagy márkát?

 

 

A kerékpár webshop oldal tetején, közvetlenül a felső menüben található a Keresés boksz. Ennek segítségével egyszerűen kereshet szórészletre és/vagy márkára.

 

A kereső működése:

Leírás mezőbe írhat egész szavakat vagy szótöredéket egyaránt, a webshop keresője a termék-adatbázisban levő összes cikk és leírás között keres.

A kereső egy találati listát állít össze a kereséskor megadott feltételeknek megfelelően, melyhez a teljes termék-adatbázist felhasználja. 

 

A Keresés boksz alján talál egy linket, mellyel megnyithatja a kerékpár webshop részletes keresési felületet.

A részletes keresési felületen többrétű szűrési feltételt is megadhat, kereshet például kategória vagy cikkszám szerint is.

Részletes keresés felületen szűrhet a webshopban kategóriára, márkára, cikknévre (leírás) és akár cikkszámra is (belső, 12 jegyű cikkszámunk, ami esetenként a pontos meghatározásban lehet segítségére). 

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Milyen feltételekkel szállítunk?

 

Szállítási költség:

Alkatrészek és kiegészítők: 1 500 Ft, kerékpárokat 2 400 Ft szállítási költséget számítunk fel, a termék értékétől függetlenül.

 

Ettől eltérő szállítási költség:

Akciós kerékpárok esetén: 4 000 Ft

Extra nagy súlyú csomag vagy kerékpár (pl.: akkumulátor pakk, elektromos kerékpár, tricikli, tandem): 6000 Ft

 

Szállítási partnerünk az MPL futárszolgálat. A megrendelt cikkek vagy kerékpárok a csomag feladásától számított egy, maximum két munkanapon belül megérkeznek Önhöz. Pontosabban a tárgynap 12 óráig leadott rendeléseket másnapra tudjuk teljesíteni, a 12 óra után beérkezőket pedig harmadnapra.

 

Ha Ön regisztrált felhasználónk, kérjük ellenőrizze, hogy adott-e meg telefonszámot a regisztrációkor, mert kollégáink és a futárszolgálat munkatársai is kereshetik Önt telefonon a szállítási részletek egyeztetése ügyében.

 

Ha Ön még nem regisztrált felhasználónk, kérjük adja meg telefonos elérhetőségét a regisztráció alkalmával (bár nem kötelező elem), mert így elkerülhetők az esetleges fennakadások a későbbi kommunikációban.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hogyan fizethet?

 

A kerékpár webshopban az alapértelmezett fizetési mód jelenleg az utánvét.

 

Utánvétes fizetési módnál Ön a futárnak készpénzzel fizeti ki az áru ellenértékét. A futár egy nyugtát írat alá Önnel az átvételkor, mellyel igazolja felénk, hogy Ön átvette a terméket és átadta a részére az áru ellenértékét. Kérjük, átvételkor feltétlenül ellenőrizze a termék sértetlenségét! Ha a doboz nyilvánvalóan a szálltíás alatt sérülhetett meg, akkor mindenképpen kérje a futártól jegyzőkönyv felvételet. Csak a jegyzőkönyv meglétével lehetséges a hibás szállításból adódó károk teljes vagy részleges megtérítése.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Miért érdemes feliratkozni a hírlevelünkre?

 

Szándékaink szerint, hetente jelentkezünk hírlevélben érdekes termékekkel, új márkákkal, extra akciókkal, egyedi ajánlatokkal, vagy tájékoztatókkal bringás eseményekről.

 

Igyekszünk gazdaságosságilag és tartalmilag is olyan hírlevelekkel jelentkezni, hogy a kerékpáros kötődésűek ne egyből a DELETE gombot keressék.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Hogyan tud hírlevelünkre feliratkozni?

 

kerékpár webshop regisztráció folyamán az első blokkban, az email cím és jelszó megadása után következik a Feliratkozás hírlevélre mező, melyet „kipipálva” máris a hírlevél címzettek közt lesz Ön is (a jelölőmező előre ki van töltve, bízva abban, hogy aki regisztrál, olvasná hírleveleinket is).

 

A regisztrációs folyamat megtekintéséhez ugrás a Hogyan regisztráljon a kerékpár webshopba? részhez.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Cégünk jogosult-e az inteneten kereskedni?

 

Igen, cégünk jogosult az internetes kereskedelemre.

 

A Vitál Club Kft. a 4/1997.(I.22.) kormányrendelet alapján, Székesfehérvár megyei jogú város jegyzőjének jóváhagyásával jogosult csomagküldő szolgáltatás végzésére, melynek működési engedélyszáma: 50803-2/2007, nyilvántartási száma: 3332.

 

A hivatalos engedélyt ide kattintva megtekintheti: Kerékpár webshop működési engedély

 

Vissza az oldal elejére

 


 

Mekkora kockázattal vásárol Ön a kerékpár webshopban, illetve mit kell tudnia az elállási jogról?

 

Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: postán: Vitál Club Kft. 8000 Székesfehérvár, Királysor 60., elektronikus úton: info@vitalclub.hu Ebből a célból felhasználhatja a szerződés 1. mellékletében található elállási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ha szolgálatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

 

Vissza az oldal elejére

 


 

A garanciáról

 

Minden cikkre és kerékpárra ugyanazok a garancia jogok vonatkoznak, mintha áruházunkban személyesen vásárolná őket. Kerékpárokra, alkatrészekre, kiegészítőkre, 1 év jótállás vonatkozik.

 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Vitál Club Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja (vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával), hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitál Club Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Néhány márkára exkluzív garanciát vállalunk! A teljesség igénye nélkül néhány példa:

 

  • 5 év garancia a német SKS termékekre
  • 2 év garancia az olasz Velomann kilóméterórákra és pulzusmérőkre

 

Általánosságban elmondható, hogy a garancia kezelés elsődleges feltétele a vásárlást igazoló nyugta vagy számla akár másolati példánya, ezértkérjük, gondosan őrizze meg e bizonylatokat.

 

Vissza az oldal elejére

 


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

 

Az adatbeviteli hibák javítására a „Véglegesít” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A kosár tartalmát a bal oldali menüsor "Kosár" résznél a kostartalma menüpontra kattintva módosíthatja. Személyes adatait, szállítási címet pedig a "Kosár" rész alatt a "személyes adatok szerkesztése" és a "címjegyzék" menüpont alatt módosíthatja.

 

Vissza az oldal elejére

 


Szerződéskötés

 

A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartás (a "véglegesít" gombra való kattintás) formájában tett jognyilatkozatnak minősül. Ezen szerződés nem kerül iktatásra, így utólag nem hozzáférhető, és a szerződéskötés csak magyar nyelven lehetséges. A szerződéskötéssel Ön elfogadja, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár.

 

Vissza az oldal elejére

 


Visszaigazolás
 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, akkor Ön mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Az automatikusan kapott levél nem minősül szerződéskötésnek. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem feltétlen tudjuk mindkét rendelést teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a problémáról.

 
 

Jogérvényesítési lehetőségek:

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/ A fogyasztónak továbbá joga van békéltető testületi eljárás kezdeményezésére is. Az üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Az üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének címe:

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Tel.: +3622510310

email: bekeltetes@fmkik.hu

 

Vissza az oldal elejére

 


Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Vissza az oldal elejére

 


Kerékpár webshopunk ügyfélszolgálatának elérhetőségei

 

 

Kérdéseit, kéréseit felteheti írásban vagy telefonon az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségek bármelyikén:

 

Vissza az oldal elejére

 


 

A tévedés joga

 

 

Igyekszünk minden adatot ellenőrizni, ám a webshopban a cikkek számának sokasága és gyarapodásuknak tempója miatt ez nem mindig kivihető.

Gyakori, hogy specifikációkat és fotókat gyártóktól vagy importőröktől veszünk át, és ezeket jelenítjük meg a www.fehérvárkerékpár.hu oldalon. Ezért fenntartjuk a tévedés jogát, mind a specifikációk, mind a fotók tekintetében.

 

 

Vissza az oldal elejére

 


1. melléklet

 

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Vitál Club Kerékpáráruház Kft. 8000 Székesfehérvár, Királysor 60., 20/478-5444, info@vitalclub.hu.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

 

Szerződéskötés, termékátvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt: