Leírás és Paraméterek
Csepel Landrider trekking kerékpár
férfi, 21 fokozatú Shimano váltórendszer, duplafalú felni, sárvédő, csomagtartó és világítás tartozék
Miért lehetett a legnépszerűbb? A végletekbe menően megbízható és ezt tudják sokan. A Csepel név nem hazudik. Strapabíró acél váz, 21 fokozatú Shimano váltórendszer, teljes felszerelés...mi kellhet még?
Váz
Ebben a kategóriában kár a súly és merevség arányáról beszélni. Itt az elsődleges, hogy bírja a megterhelést, amennyire lehet legyen kényelmes, és még a szemnek is kellemes látvány. A Landrider ezt mind tudja. Vásárlók tízezrei tapasztalhatták azt meg az elmúlt évtizedben, hogy milyen is egy Landrideren ülni.
Meghajtás
Sok trükk nincs. 21 fokozat, markolatváltóval. Legtöbb esetben Shimano komponensekből áll, de a specifikácós módosítás jogát a gyártó fenntartja. A kevés fokozat és a kis áttételi arány ellenére vannak ám itt előnyök is. A 21-es rendszerek jó tulajdonsága, hogy rendkívüli a kopásállóságuk. A láncok nem nyúlnak olyan gyorsan, a hajtómű és rancsni fogak sokáig épek maradnak és megfelelő karbantartás mellett többezer kilométer után is úgy tudnak működni, mint az új. Ha mégis elkopott, akkor a többi rendszerhez képest "aprópénzért" cserélhetőek.
Működésére meg csak annak lehet panasza, aki próbálta már a felső kategória alkatrészcsaládjait...
Egyéb
Ennél a bringánál nem szentelnék túl sok szót a fékrendszernek. Megbízható, alumínium öntvény (nem rettenetes préselt acél) V-fék, alumínium fékkarokkal. Fog, ahogy kell és működik, amikor kell.
A kerekek nagyszerű konstrukciók, melyek jól illenek a Landriderhez. Az alumínium agyak miatt a kerékpár jól gördül, a duplafalú felnik pedig jól bírják a terhelést.
Árkategóriájában kimagasló alkatrészekkel szerelik, így komfortos Selle Royal nyereg, tenyértámaszos Hermanns markolatok kényeztetik használóját.
Javasoljuk rövidebb kirándulásokhoz, munkába járáshoz, ingázásra, gyerekhordásra. Nem ajánljuk "zűrösebb" terepre és 120 kg testsúly fölött.
A Csepelnél, mint más magyar márkáknál is néha előfordul, hogy év közben apróbb változtatások történnek a specifikációban, amik nem vagy csak kis mértékben befolyásolják az élményt. Ez általában kimerül a más színű kiegészítők (markolat, nyereg, sárvédő) felszerelésében. Ezt minden igyekezetünk ellenére sem tudjuk mindig pontosan követni, így ha ezekre a részletekre érzékeny vagy, mindenképpen jelezd nekünk a rendelés megjegyzés rovatában vagy a rendelés után emailben és külön ellenőrizzük neked, hogy minden megfelel-e a képnek. Köszönjük!
Eredeti gyártói cikkszám | 94131421SZ |
Évjárat | 2019 |
Kerékabroncs fajtája | Duplafalú-erősített |
Terhelhetőség | 120kg |
Gyártó | Csepel |
Felhasználási terület | Túrázás |
Nem | Férfi |
Váz (anyaga) | Acél |
Váz mérete | 23" |
Kerék méret collban | 28" |
Villa vagy teleszkóp | Edzett acél merev villa |
Fokozatok száma | 21 fokozatú |
Első váltó | Shimano Tourney |
Hátsó váltó | Shimano Tourney |
Váltókar | Shimano revoshift markolatváltókar |
Hajtómű fajtája | Négyzetkúpos |
Hajtómű | 28-38-48 fogú |
Hajtóműcsapágy | Monoblokk |
Pedál | Műanyag |
Fogaskoszorú | Shimano 14-28 fogas |
Lánc | KMC |
Fék fajtája | V-fékes |
Fék | Alumínium V-fék |
Fékkar | Alumínium |
Felnik | Alumínium duplafalú |
Kerékagyak | Alumínium |
Küllők | Acél |
Köpenyek | Kenda 37-622 |
Kormány | Acél, hajlított |
Kormányszár | Acél, trekking |
Kormánycsapágy | 1 |
Kategória | Trekking, túra |
Markolat | Ergonómikus |
Nyereg | Selle Royal |
Nyeregcső | Acél |
Világítás | Elemes LED-es első+hátsó |
Sárvédő | Aluplasztik |
Extrák | Kitámasztó, csomagtartó, csengő |