Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

DT Swiss H1900 SP.BOOST 29"-os MTB kerékszett 15x110mm első, 12x148mm hátsó tengely

169.990 Ft
Menny.:pár
Cikkszám: 060701000080
Gyártó:
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítás: 2024. május 02.

Normál MTB-hoz egy kis strapabírósági fejlesztés, elektromos MTB-hoz pedig ez a tökéletes.

Megbízható alumínium kerékszett Ratchet LN racsni technológiával a hosszabb eMTB túrákhoz.

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

DT Swiss H 1900 SP.BOOST 29"-os MTB kerékszett

30mm-es felniszélesség, 15x110mm-es első tengely, 12x148mm-es hátsó tengely

A H széria jelölése a hibrid felhasználást jelenti. Az elektromos MTB-ok jelentette új kihívásoknak a régi hagyományos kilincses racsni rendszerek csak nehezen tudnak megfelelni. Arról nem is beszélve, hogy az elektromos hajtással kiegészülve olyan terepekre is elmerészkedhetnek a kerékpárosok, ahová addig még nem. Ez a kerék többi komponensét is sokkal jobban megterheli.

A Ratchet LN racsni rendszer nagyobb területen osztja el a kerékpáros és a motor együttes erőit, mint a korábbi rendszerek, növelve a rendszer tartósságát az alacsonyabb terhelésnek köszönhetően.

A 370-es agy lehetővé teszi a teljes erőátvitelt a talajra a megerősített hibrid küllőknek köszönhetően, amelyek ellenálló alumínium felnire vannak fűzve.

Technológiák

Tubeless technológia

Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható.

A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva. Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez.

A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.

A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében. Biztonság felső fokon.

Akadások száma

Az akadások száma azt jelenti, hogy egy teljes fordulat alatt hányszor tud összezárni a racsni mechanika. Ennek ott van jelentősége, amikor elkezdesz tekerni a hajtókar milyen mértékű elfordulására kezd hajtásba a kerék. Tehát akkor a több jobb? Gondolhatnánk, de nem így van. Egy beugró kategóriás kerékpárnál az akadások száma 9. Ez profi felhasználás esetében elég kevéske. Kis és kevés felületen adódik át a hajtó erő a kerékre, a hajtókar holtjátéka hatalmas.

A DT Swiss a mérhetetlen mennyiségű számítás és tesztelés után a 36 akadást találta a legjobb kompromisszumnak a használhatóság és tartósság tengelyén. Az ennél több akadás gyorsabb kopást eredményez, az össztelós kerékpárok esetében pedig a pedál gyakori visszarúgása okozhat problémát. A nagy zajról már nem is beszélve.

Ratchet LN racsni mechanika

A DT szakított a hagyományosnak mondható kalapácsos mechanikával. A technológia hatalmas hátránya volt, hogy kis felületen adódott át az erő a hátsó kerékre, profi felhasználás mellett viszonylag nagy volt a szervizigénye és meghibásodás szempontjából sem volt az igazi.

Leegyszerűsítve az új mechanika két egymásba forduló fogaskereket takar, amelyek racsnizás alatt elfordulnak egymáson, hajtáskor pedig egymásba akadva adják át az erőt a keréknek. Az erőátadó felület így sokkal nagyobb lett, illetve megbízhatóság tekintetében is remekel az új szerkezet. A DT gondolt a régebbi kerékszettekkel rendelkezőkre is. Szinte az összes kerékhez kínálnak átalakító szettet.

Speciális ipari csapágyazás

Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.

Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.

A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.

Lánckerék felfogatás Kazettás
Súly első kerék 1026
Súly hátsó kerék 1192
Gyártó DT Swiss
Fajta 29" MTB
Átmérő collban 29"
Fék kompatibilitás Tárcsafék
Szegecselt Igen
Kivitel Első+hátsó
Szín Fekete
Tengely fajátja 15mm átütő tengely
Csapágyazás Ipari csapágyas

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!