Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

DT Swiss X1900 Spline BOOST 29"-os MTB kerékszett 15x110mm első, 12x148mm hátsó tengely

169.990 Ft
Menny.:pár
Cikkszám: 060701000081
Gyártó:
Raktárkészlet: Utolsó 1 pár raktáron
Szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítás: 2022. augusztus 23.

A DT komponensei külön-külön is az ipar felső szegmensét képviselik. Ha amúgy is DT-t választanál, akkor miért ne tedd ezt egy fűzött kerék formájában.

Kézzel készül, mérnöki precizitással.

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

DT Swiss X1900 Spline BOOST 29"-os MTB kerékszett

25mm-es felniszélesség, 15x110mm-es első tengely, 12x148mm-es hátsó tengely

Az X széria jelöli a cross country kerekeket a DT Swiss kínálatában. Az erő, súly és tartósság tökéletes elegyét alkotják a komponensek.

A 25mm széles felni remekül kiszolgálja a modern MTB-ozásban használat széles gumikat és különleges peremkialakításának köszönhetően az extrém alacsony guminyomás sem lehet akadály.

A DT Champion küllők évtizedek óta képviselik az ipari standardot. A magas szakítószilárdság mellett tudnak könnyűek maradni. A speciális fűzési eljárásnak köszönhetően nagyszerűen ellenáll a fellépő radiális erőknek, mint a hajtás és fékezés.

A 370-es agyak itt még a hagyományos kalapácsos racsnimechanikát használják.

Technológiák

Kézzel készült

Minden egyes DT kereket kézzel készítenek. Bár a folyamat így lassabb és költségesebb, az állandó prémium minőséget csak így lehet garantálni. Minden egyes felni, agy és küllő a szigorú gyártási normák ellenére is kicsit más és más. Géppel ezért lehetetlen minden egyes összeállítást ugyanolyanra összeállítani.

Minden egyes elkészült kerék tartalmazza a készítője "ujjlenyomatát", melyet elmentenek a DT Swiss adatbázisába. Ez a garancia a kiemelkedően minőségi termékre.

Tubeless technológia

Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható.

A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva. Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez.

A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.

A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében. Biztonság felső fokon.

Akadások száma

Az akadások száma azt jelenti, hogy egy teljes fordulat alatt hányszor tud összezárni a racsni mechanika. Ennek ott van jelentősége, amikor elkezdesz tekerni a hajtókar milyen mértékű elfordulására kezd hajtásba a kerék. Tehát akkor a több jobb? Gondolhatnánk, de nem így van. Egy beugró kategóriás kerékpárnál az akadások száma 9. Ez profi felhasználás esetében elég kevéske. Kis és kevés felületen adódik át a hajtó erő a kerékre, a hajtókar holtjátéka hatalmas.

A DT Swiss a mérhetetlen mennyiségű számítás és tesztelés után a 36 akadást találta a legjobb kompromisszumnak a használhatóság és tartósság tengelyén. Az ennél több akadás gyorsabb kopást eredményez, az össztelós kerékpárok esetében pedig a pedál gyakori visszarúgása okozhat problémát. A nagy zajról már nem is beszélve.

Ratchet LN racsni mechanika

A DT szakított a hagyományosnak mondható kalapácsos mechanikával. A technológia hatalmas hátránya volt, hogy kis felületen adódott át az erő a hátsó kerékre, profi felhasználás mellett viszonylag nagy volt a szervizigénye és meghibásodás szempontjából sem volt az igazi.

Leegyszerűsítve az új mechanika két egymásba forduló fogaskereket takar, amelyek racsnizás alatt elfordulnak egymáson, hajtáskor pedig egymásba akadva adják át az erőt a keréknek. Az erőátadó felület így sokkal nagyobb lett, illetve megbízhatóság tekintetében is remekel az új szerkezet. A DT gondolt a régebbi kerékszettekkel rendelkezőkre is. Szinte az összes kerékhez kínálnak átalakító szettet.

Speciális ipari csapágyazás

Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.

Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.

A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.

Lánckerék felfogatás Kazettás
Súly első kerék 872
Súly hátsó kerék 1006
Gyártó DT Swiss
Fajta 29" MTB
Átmérő collban 29"
Fék kompatibilitás Tárcsafék
Szegecselt Igen
Kivitel Első+hátsó
Szín Fekete
Tengely fajátja 15mm átütő tengely
Csapágyazás Ipari csapágyas

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!