Leírás és Paraméterek
DT Swiss P 1800 országúti kerékszett
23mm-es felniszélesség és magasság, normál gyorszáras első és hátsó tengely, abroncsfék
A hét hét napján. Az év 365 napján. Jöjjön eső. Jöjjön ragyogó a nap. Ázz csontig. A kerékpárodért élsz. A DT osztozik a megszállottságodban, ezért fejlesztették a P 1800 SPLINE-t.
A kerék alumínium felnije biztosítja a rendkívüli merevség/tömeg arány alapját. A jól bevált 3 kalapácsos racsni mechanikának és a DT Swiss egyedi aero küllőinek köszönhetően minden megoldást tartalmaz, amely egy tartós, megbízható kerékhez szükséges. Gondtalan kerékpározás a nyeregben töltött értékes időért. Kerékpárosok által kerékpárosoknak.
Technológiák
Tubeless technológia
Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható.
A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva. Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez.
A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.
A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében. Biztonság felső fokon.
Pro Lock küllőanya
A Pro Lock egy olyan technológia, amelyben kettős összetételű ragasztófolyadékot (menet rögzítőt) fecskendeznek be a küllőanya menetébe. Ez az erős rögzítés rendkívül tartós keréképítést tesz lehetővé.
A ragasztó az első összeszereléskor aktiválódik és rögzíti a küllőt. Ezzel majd 20-szor erősebb a szerkezet a nem Pro Lock-os kerekekhez viszonyítva.
A kerék utólagos centrírozása, szervizelése sem lesz akadály a ragasztó teljes megszilárdulása után sem. A menetrögzítés ereje csak minimálisan csökken.
Speciális ipari csapágyazás
Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.
Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.
A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.
Lánckerék felfogatás | Kazettás |
Súly első kerék | 694 |
Súly hátsó kerék | 906 |
Gyártó | DT Swiss |
Fajta | Országúti |
Átmérő collban | 28" |
Fék kompatibilitás | Felnifék |
Szegecselt | Igen |
Kivitel | Első+hátsó |
Szín | Fekete |
Tengely fajátja | 9mm gyorszáras tengely |
Csapágyazás | Ipari csapágyas |