Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár 30 fokozatú Deore XT váltó hidraulikus tárcsafék fekete 46cm

639.990 Ft
Kapható választék:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:db
Cikkszám: 010600001409
Gyártó:
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. december 05.

Felső kategóriás cross kerékpár a verseny MTB bringák sport technológiáival. Ami a hegyen elegendő, az a mindennapokban mindig megbízható és pontos működést szavatol.

Légrugós teleszkóp és 30 sebességes Shimano XT váltórendszer. Mi kellhet még a teljességhez? Csak egy jó kerékpárút vagy egy nyugodt erdei ösvény...

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár

30 fokozatú Deore/Deore XT váltórendszer, hidraulikus társafék, fekete, 46cm-es vázméret

A széles KTM cross paletta második legerősebb műszaki tartalmú modellje, egyben a hazai KTM cross hívők második legnagyobb számban választott kerékpárja (a legnépszerűbb a KTM Life Road). Tekintsük át röviden a kerékpár műszaki összeállítását.

 

Váz

Végtelenül elegáns és visszafogott mattfekete dizájn nüansznyi narancs jelzésekkel. Erős és könnyű triplán húzott alumínium csöves váz, hibátlan és szép hegesztési varratokkal. Egyedi megoldások: rejtett bowdenvezetés a vázban, a MTB-októl megörökölt betonerős tapered (nagyobb csapágyas) fejcső, statikailag a tárcsaféknél fellépő erőkre optimalizált hátsó háromszög.

Teleszkóp

Suntour NEX Air levegőcsillapítású villa, hidraulikus Lock-out-al (a zárható villák hosszú kaptatókon vagy országutakon praktikusak, hiszen segítségükkel szinte merevvé tehető a villa vagyis az a pedálozásba fektetett energiánkat nem a teleszkóp rugózása nyeli el), állítható előfeszítéssel. Merev, 30 mm átmérőjű becsúszószárak, könnyű és erős magnézium ötvözet villaváll, 63 mm-es rugóút. Igényes és innovatív műszaki tartalmú villa sportos használatra.

Erőátvitel

Az integrált - 24 mm átmérőjű - tengelyes Shimano T551 az XT és LX hajtásokon alapuló hajtómű szokatlan merevséget biztosít még súlyosabb kerékpárosok alatt is. Ez pontos és gyors váltást biztosít a kategóriában megegyező Deore első váltóval. Ez a legjobb megoldás, amikor egy rendszerből való, egymáshoz tervezett komponenseket használ a gyártó. Sajnos időnként azt tapasztaljuk, hogy például az első váltók spórolás áldozataivá lesznek... A hátsó váltó Shimano Deore XT, am jelenleg a trekking kategória csúcsát képviseli. A 3x10 fokozatú rendszer áttételezése gyakorlatilag bármilyen terepviszony közepette szinte minden erőnléthez optimális hajtást biztosít. A hajtómű 26-36-48 fogú, a fogaskoszorú pedig 11-től 34 fogig tartalmaz lánckerekeket. Természetesen mindezt a Shimano Deore SL-T6000-es Rapidfire váltókarjával vezérelhetjük a lehető legpontosabban.

Fékezés

A hatékony és biztonságos Shimano MT410-es hidraulikus fékek a V-fékekhez szokott bringásoknak elképesztő élményt nyújtanak, mind a hihetetlenül könnyed működésben, mind a fékezés hatékonyságában. Ezek a Shimano fékek rendkívül megbízhatóak és ritkán kell szervizelni őket. Rengeteg neves nemzetközi gyártó használja őket.

 

Kerekek

Szintén nagyon fontosak a problémamentes kerékpározás szempontjából a jó minőségű abroncsok, kerékagyak és küllők, elég ha csak a rossz utakra gondolunk. A KTM mindig nagyon ügyelt a legjobb minőségű alkatrészek beépítésére, így például RM rozsdamentes, húzott, tehát változó vastagságú küllő került a bringába. A köpenyek és belsők a német Schwalbe cégtől származnak. Az abroncsok hierarchiájában a duplafalú és szegecseléssel erősített küllőfuratú felnik képviselik a csúcsot - egy ilyen modellt találunk a bemutatott kerékpáron. A kerékcsapágyakon szintén nem spórolt az osztrák gyártó, hiszen Deore M6000-es Centerlock-os (a Shimano saját fejlesztésű féktárcsa rögzítése) modelleket találunk a Life 1964 Cross-on

 

Egyebek

Az Ergon GP10 markolat a német műszaki egyetemmel együttműködő fejlesztők közös érdeme. A kormánycsapágy a KTM saját fejlesztésű és profik által gyártott terméke. A nyereg, nyeregcső, kormány a KTM cég saját terméke, a kerékpár kategóriájának megfelelő minőségben.

Eredeti gyártói cikkszám 2230501106
Évjárat 2022
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 120kg
Testmagasság 165-175
Gyártó KTM
Felhasználási terület Sport
Nem Férfi
Váz (anyaga) Alumínium
Váz mérete 46cm
Kerék méret collban 28"
Villa vagy teleszkóp Sr Suntour NCX-E AIR LO DS, 63mm mozgás, levegős rugózás, hidraulikus lock-out
Fokozatok száma 30 fokozatú
Első váltó Shimano Deore FD-T6000
Hátsó váltó Shimano Deore XT
Váltókar Shimano Deore SL-T6000
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű Shimano FC-T551 (48x36x26 fogas)
Hajtóműcsapágy Shimano integrált
Pedál KTM TEAM MTB
Fogaskoszorú Shimano GRX HG500-10 / 11-34 fogas
Lánc Shimano Deore HG54
Fék fajtája Tárcsafékes
Fék Shimano BR-MT410
Fékkar Shimano BL-MT410
Féktárcsa Shimano Deore RT64 CL 180 / Deore RT64 CL 160
Felnik KTM 28
Kerékagyak Shimano Deore HB-M6000 / FH-M6000
Küllők Richman 2.0 INOX black
Köpenyek Schwalbe Smart Sam Performance 44-622mm
Kormány KTM COMP Riser 15 640mm
Kormányszár KTM COMP 17° E:110
Kormánycsapágy KTM Team Trekking 1 1/8-1.5, 15mm
Kategória Cross, offroad túra
Markolat ERGON GP10
Nyereg KTM HYBRID
Nyeregcső KTM COMP 27,2mm
Súly kg 12.4

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!