Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár 30 fokozatú Deore XT váltó, hidraulikus tárcsafék, fekete 51cm

599.990 Ft 514.990 Ft
14%
Kapható választék:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:db
Cikkszám: 010600001412
Gyártó:
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. október 07.

Felső kategóriás cross kerékpár a verseny MTB bringák sport technológiáival. Ami a hegyen elegendő, az a mindennapokban mindig megbízható és pontos működést szavatol.

Légrugós teleszkóp és 30 sebességes Shimano XT váltórendszer. Mi kellhet még a teljességhez? Csak egy jó kerékpárút vagy egy nyugodt erdei ösvény...

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár

30 fokozatú Deore/Deore XT váltórendszer, hidraulikus társafék, fekete, 51cm-es vázméret

A széles KTM cross paletta második legerősebb műszaki tartalmú modellje, egyben a hazai KTM cross hívők második legnagyobb számban választott kerékpárja (a legnépszerűbb a KTM Life Road). Tekintsük át röviden a kerékpár műszaki összeállítását.

 

Váz

Végtelenül elegáns és visszafogott mattfekete dizájn nüansznyi narancs jelzésekkel. Erős és könnyű triplán húzott alumínium csöves váz, hibátlan és szép hegesztési varratokkal. Egyedi megoldások: rejtett bowdenvezetés a vázban, a MTB-októl megörökölt betonerős tapered (nagyobb csapágyas) fejcső, statikailag a tárcsaféknél fellépő erőkre optimalizált hátsó háromszög.

?Teleszkóp

Suntour NEX Air levegőcsillapítású villa, hidraulikus Lock-out-al (a zárható villák hosszú kaptatókon vagy országutakon praktikusak, hiszen segítségükkel szinte merevvé tehető a villa vagyis az a pedálozásba fektetett energiánkat nem a teleszkóp rugózása nyeli el), állítható előfeszítéssel. Merev, 30 mm átmérőjű becsúszószárak, könnyű és erős magnézium ötvözet villaváll, 63 mm-es rugóút. Igényes és innovatív műszaki tartalmú villa sportos használatra.

Erőátvitel

Az integrált - 24 mm átmérőjű - tengelyes Shimano Deore XT hajtómű szokatlan merevséget biztosít még súlyosabb kerékpárosok alatt is. Ez pontos és gyors váltást biztosít a kategóriában megegyező Deore első váltóval. Ez a legjobb megoldás, amikor egy rendszerből való, egymáshoz tervezett komponenseket használ a gyártó. Sajnos időnként azt tapasztaljuk, hogy például az első váltók spórolás áldozataivá lesznek... A hátsó váltó Shimano Deore XT, am jelenleg a trekking kategória csúcsát képviseli. A 3x10 fokozatú rendszer áttételezése gyakorlatilag bármilyen terepviszony közepette szinte minden erőnléthez optimális hajtást biztosít. A hajtómű 26-36-48 fogú, a fogaskoszorú pedig 11-től 34 fogig tartalmaz lánckerekeket. Természetesen mindezt a Shimano Deore SL-T6000-es Rapidfire váltókarjával vezérelhetjük a lehető legpontosabban.

Fékezés

A hatékony és biztonságos Shimano MT410-es hidraulikus fékek a V-fékekhez szokott bringásoknak elképesztő élményt nyújtanak, mind a hihetetlenül könnyed működésben, mind a fékezés hatékonyságában. Ezek a Shimano fékek rendkívül megbízhatóak és ritkán kell szervizelni őket. Rengeteg neves nemzetközi gyártó használja őket.

 

Kerekek

Szintén nagyon fontosak a problémamentes kerékpározás szempontjából a jó minőségű abroncsok, kerékagyak és küllők, elég ha csak a rossz utakra gondolunk. A KTM mindig nagyon ügyelt a legjobb minőségű alkatrészek beépítésére, így például RM rozsdamentes, húzott, tehát változó vastagságú küllő került a bringába. A köpenyek és belsők a német Schwalbe cégtől származnak. Az abroncsok hierarchiájában a duplafalú és szegecseléssel erősített küllőfuratú felnik képviselik a csúcsot - egy ilyen modellt találunk a bemutatott kerékpáron. A kerékcsapágyakon szintén nem spórolt az osztrák gyártó, hiszen Deore M6000-es Centerlock-os (a Shimano saját fejlesztésű féktárcsa rögzítése) modelleket találunk a Life 1964 Cross-on

 

Egyebek

Az Ergon GP10 markolat a német műszaki egyetemmel együttműködő fejlesztők közös érdeme. A kormánycsapágy a KTM saját fejlesztésű és profik által gyártott terméke. A nyereg, nyeregcső, kormány a KTM cég saját terméke, a kerékpár kategóriájának megfelelő minőségben.

Eredeti gyártói cikkszám 022201111
Évjárat 2022
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 120kg
Gyártó KTM
Felhasználási terület Sport
Nem Férfi
Váz (anyaga) Alumínium
Váz mérete 51cm
Kerék méret collban 28"
Villa vagy teleszkóp Sr Suntour NCX-E AIR LO DS, 63mm mozgás, levegős rugózás, hidraulikus lock-out
Fokozatok száma 30 fokozatú
Első váltó Shimano Deore FD-T6000
Hátsó váltó Shimano Deore XT
Váltókar Shimano Deore SL-T6000
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű Shimano Deore XT FC-T551 (48x36x26 fogas)
Hajtóműcsapágy Shimano integrált
Pedál KTM TEAM MTB
Fogaskoszorú Shimano GRX HG500-10 / 11-34 fogas
Lánc Shimano Deore HG54
Fék fajtája Tárcsafékes (hidraulikus)
Fék Shimano BR-MT410
Fékkar Shimano BL-MT410
Féktárcsa Shimano Deore RT64 CL 180 / Deore RT64 CL 160
Felnik KTM 28" Casual
Kerékagyak Shimano Deore HB-M6000 / FH-M6000
Küllők Richman 2.0 INOX black
Köpenyek Schwalbe Smart Sam Performance 44-622mm
Kormány KTM COMP Riser 15 640mm
Kormányszár KTM COMP 17° E:110
Kormánycsapágy KTM Team Trekking 1 1/8-1.5, 15mm
Kategória Cross, offroad túra
Markolat ERGON GP10
Nyereg KTM HYBRID
Nyeregcső KTM COMP 27,2mm

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!