Leírás és Paraméterek
KTM X-Life Track Street férfi cross kerékpár
24 fokozatú Acera váltó, hidraulikus tárcsafék, ezüst/szürke 56cm
Ha nem akarod nélkülözni a trekking bringák felszereltségét, de mindemellett fontos a sportosság is, akkor a KTM csak neked alkotta a Life Track Street-et. A kerékpár a KTM cross vázára épül, és megtalálhatók rajta a trekking kerékpárokra jellemző alkatrészek. Úgy mint agydinamós világítás, pálcás sárvédő. Az eredmény egy nagyon gyors túrabringa lett, annak minden kényelmi szolgáltatásával. Pattanj a nyeregbe és ne foglalkozz semmi mással!
Váz
Tökéletes kényelem és sportos száguldás. Ritkán hallani ezeket együtt egy kerékpárról szóló diskurzusban ugye? Ha nem hitted, hogy egyszerre képes lehet erre egy kerékpár, akkor most itt a bringa, ami minderre rácáfol. Ha munkába jársz, vele, ha kirándulsz a családdal, ha keményen sportolsz, mindenben kiváló társad lesz ez a gép. Érzed, hogy milyen az, ha egy több, mint 50 éves gyártó tervezi a vázat. Továbbá a hibátlan megjelenésről és tartós fényezésről az európai festés és matricázás gondoskodik. A designról pedig az IF Design Award győztes Group Dejour gondoskodott.
Meghajtás
A meghajtó rendszer Shimano TY-Altus-Acera alkatrészek pontosan összeválogatott egyvelege. 24 fokozatú, mely széles áttételi tartománnyal rendelkezik. E mellett még pontos és gyors működés jellemzi. Ugyan sűrűbben fordulhat elő, hogy áttételi lyukakkal találkozol, mint a 27 és 30 fokozat esetén, de rövidebb túrák és a mindennapi közlekedésben nem lesz ezzel gondod. Fenntartási költsége rendkívül alacsony. A váltó-fékkar egy teljesen új fejlesztésű darab. Működésre az Acera teljesítményét hozza. Amiben teljesen új, hogy most már a középkategória aljára is beszivárgott a hidraulikus tárcsafék. A szerkezetről bővebben lentebb olvashatsz.
Fékek
Kétség kívül az egyik leghívogatóbb komponense a bringának a hidraulikus tárcsafék. Egy új fejlesztéssel állt elő a Shimano. Ez nem más, mint az Altus ST-EF505-ös váltó-fékkar. Igen-igen. Már a középkategória aljára is beszivárgott a technológia. A féknyereg szintén új tervezés, mely megjelenésében és teljesítményében is illeszkedik a váltókarhoz. Na de mit várhatsz ettől a féktől? Teljesen időjárásfüggetlen használatot. Kiváló adagolhatóságot és ha a szituáció úgy kívánja brutális fékerőt. Többször felmerül az a kérdés, hogy drága-e javítani, otthon szükséges-e bármit is csinálni vele. A válasz nem és nem. A fenntartási költségei hasonlatosak a V-fékéhez. Igaz, hogy az egyes kopó alkatrészek drágábbak, de ritkábban kell cserélni őket. A kerékpár egész életére nézve ugyanott vagy. Az alacsony és közepes minőségű V-fékek hibája, hogy sajnos hiába vannak precízen beállítva a bowden folyamatos nyúlásával, a fékpofák kopásával mindig igényel némi utánállítást. Erre nincs szükség a hidraulikus tárcsafék esetében. Ha egyszer jól be lett lőve, akkor ideális esetben nem kell hozzányúlni egészen a következő fékbetét cseréig.
Kerekek
Keveset emlegetett, mégis fontos komponense a kerékpárnak. A KTM tudja ezt, ezért csakis a legjobb minőségű alkatrészekből állítja össze kerékpárjai kerekeit. A felnik a már régóta bizonyító KTM Line széria darabjai. Duplafalúak és a küllőfuratoknál szegeccsel erősítettek. Normál használat mellett szinte lehetetlen lestrapálni őket. A felnitől az extra nagy szakító szilárdságáról híres Sapim rozsdamentes küllők nyúlnak el egészen a kerék lelkéig a Shimano agyakig. Technológiájukat tekintve golyós-kónuszosak, melyek kiváló gördülést és tartós használatot tesznek lehetővé. Előnyük, hogy olcsón és könnyen szervizelhetők és a márkát ismerve, ha 10 év múlva kell majd egy jobbos hátsó kónusz, akkor biztos lehetsz benne, hogy napokon belül beszerezhető. A felnin a német Schwalbe Hurricane gumik feszülnek. A MTB kategóriában született meg a Smart Sam mintázat, ami alapvetően szilárd felületekre lett kifejlesztve, tehát döngölt földre, kemény murvára. Természetesen aszfalton is kiváló szolgálatot teljesít.
Egyéb alkatrészek
Az egyéb kiegészítő alkatrészek szintén a KTM-től érkeznek. A KTM kormánnyal, kormányszárral és nyeregcsővel lesz a kerékpár egy olyan kerek egész, melyre ha rápattansz egyből ...hatalmába kerít az a bizonyos érzés... Egy KTM-en ülök!
Eredeti gyártói cikkszám | 022206116 |
Évjárat | 2022 |
Kerékabroncs fajtája | Duplafalú erősített szegecselt |
Terhelhetőség | 116kg |
Testmagasság | 185-195 |
Gyártó | KTM |
Felhasználási terület | Túra |
Nem | Férfi |
Váz (anyaga) | Alumínium |
Váz mérete | 56cm |
Kerék méret collban | 28" |
Villa vagy teleszkóp | Sr Suntour NEX HLO, 63mm mozgás, hidraulikus lockout |
Fokozatok száma | 24 fokozatú |
Első váltó | Shimano Tourney FD-TY710 |
Hátsó váltó | Shimano Acera |
Váltókar | Shimano Acera EF-505 |
Hajtómű fajtája | Négyzetkúpos |
Hajtómű | Shimano Tourney FC-TY501 / 48-38-28 fogas |
Hajtóműcsapágy | Shimano monoblokk |
Pedál | KTM LINE Cross BF |
Fogaskoszorú | Shimano Acera HG31-8 / 11-32 fogas |
Lánc | Shimano Tourney HG40 |
Fék fajtája | Tárcsafékes |
Fék | Shimano BR-MT200 |
Fékkar | Shimano Acera EF-505 |
Féktárcsa | Shimano RT10 CL 160mm / 160mm |
Felnik | KTM 28" Casual |
Kerékagyak | Shimano Shimano DH-3D37 / FH-TX505 |
Küllők | Richman 2.0 INOX black |
Köpenyek | Schwalbe Hurricane K-Guard 42-622mm |
Kormány | KTM LINE Riser 20 640mm |
Kormányszár | KTM COMP 17° E:110 |
Kormánycsapágy | RITCHEY Zero Logic PRESS FIT 1-1/8" |
Kategória | Cross, offroad túra |
Markolat | KTM COMP ERGO Lock |
Nyereg | KTM LINE SPORT |
Nyeregcső | KTM Line 27,2mm |
Világítás | AXA COMPACTLINE 20 SWITCH / AXA LS 413 Dynamo |
Sárvédő | SKS PET A 46 R |
Súly kg | 15.4 |