Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

Neuzer Belluno ebike 28"-as, alu, 36V/250W középmotor, 18,2Ah Li-ion akku, fehér 17"

929.990 Ft 827.990 Ft
11%
Menny.:db
Cikkszám: 020052000156
Gyártó:
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. június 26.

Már a közép kategóriában is középmotoros meghajtás!!! Üde színfoltja így a bringa a pedelec kínálatnak

A középmotor természetes érézést ad gyorsításkor, a rásegítés szinte észrevétlenül lök minket előre.

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

Neuzer Belluno trekking ebike

9 fokozatú Shimano Alivio váló, Bafang középmotor, 18,2Ah Li-ion akku, fekete, 18"

A tökéletes átmenet a beugró kategória és a prémium középmotoros kerékpárok között. A középmotor a legjobb megoldás az elektromos rendszerek között. Ez nyújtja a legtermészetesebb érzést. Hiszen pont ott a hajtás, ahol egyébként is van, a hajtóművön.

A modern vázforma és festés, a 9 fokozatú Shimano Alivio váltó, a Shimano kerékagyak és a nyomatékszenzor és az egyéb felszerelések is már a nyugati gyártól modelljeihez teszik hasonlatossá.

maximálisan kihozható táv kb. 100km egy töltéssel. Pontosan meghatározni nem lehet, hiszen az akku kapacitása függ attól, hogy milyen módban használjuk a rendszert, milyen terepen tekerünk,mekkora a gördülési ellenállás, mekkora az összsúly, mely a kerékpárra terhelődik és természetesen a guminyomástól. A nem megfelelő guminyomás esetén a motor sokkal nagyobb mértékben fog rásegíteni, ami az akkumulátor hamarabbi lemerülését eredményezi, ezért is nagyon fontos, hogy ezt ellenőrizzük.

Rendelkezik Walk Assist móddal, mely egy alap nyomatékkal rásegít, ha valahol fel kell tolnunk a bringát, akár csomagokkal megrakva. Ha túl vagyunk egy nagybevásárláson, csak egy gombnyomás és már haladhatunk is a megrakott bringával hazafelé.

pedálszenzor méri a fordulat számát, mely jelet ad a motor felé, hogy mekkora nyomatékkal segítse a tekerést. A maximális rásegítés 25 km/h-ig működik, ennek elérése után a motor automatikusan kikapcsol és önerővel száguldhatunk tovább. rendelkezik egy beépített védelmi funkcióval, mely hasonlóan működik, mint az autóknál a tempomat.

 LED megvilágítású kijelzőn nyomon követhetjük az akku töltöttségét és a rásegítést. Érdemes minden használat után tölteni rajta egy keveset, a lítium akkumulátorok szeretik a 20-80 % közötti töltöttségi szintet. Nem tesz jót neki, ha teljes mértékben lemerül. Illetve téli időszakban ne tároljuk kint az akku-t. Ha a kerékpár hidegben áll, érdemes az akksit egy melegebb helyiségben tárolni, mely minimum 11-13 C°-os (pl:.garázs, tároló) vagy annál melegebb részen a lakásban, hiszen egyetlen akkunak sem tesz jót a hideg idő, tehát célravezető melegen tárolni a hosszabb élettartam megőrzése érdekében. 

Ha huzamosabb ideig nem használjuk a kerékpárt, érdemes az aksira 2-3 havonta rátölteni minimum 60 %-os töltöttségig, hogy ne merüljön le teljesen és ezzel növeljük az akksi élettartamát. Amennyiben az akku a kerékpáron van és be van kapcsolva a rendszer, tilos eltávolítani az akkumulátort. Minden esetben előbb kapcsoljuk ki a rendszert és csak utána vegyünk ki az akksit. Karbantartási igénye alig van. A kerékpár a megszokott normál bicikli karbantartását igényli, a motor pedig jó értelemben igénytelen és így nem kell azon aggódnunk, hogy szervizbe hordjuk a kerékpárt.

Az akku 4-6 óra alatt feltölthető. A kapacitásából normál felhasználás mellett évente 5-8 %-ot veszíthet az akkumulátor. 
Elemes világítással felszerelt, így nem csökkenti az akkumulátor üzemidejét.

A kerékpár fontosabb jellemzői és kiegészítői között érdemes megemlíteni a hátul felszerelt csomagtartót, mely alkalmas táskák és kosarak befogadására egészen 25 kg-ig. A kerekek pedig masszív, duplafalú felnikkel van ellátva a nagyobb terhelhetőség érdekében. Valamint minden felszerelt trekking kerékpárunk, rendelkezik sárvédőkkel. Mint minden anyagnak, megvannak az előnyei és a hátrányai. Jelen esetben a váz is almíniumból készült, ami minden modern kerékpárnál mondhatni alapkövetelmény. A teleszkóp szintén egy kényelmi funkciót lát el, mely csillapítja a rezgéseket, segít az úton tartani a kormányt kátyúk esetén is, valamint az apró rezgéseket, bukkanókat kimozogja, így azok nem terhelik a csuklót, könyököt és legfőképpen a gerincet.

Gyártó Neuzer
Motor gyártója Bafang
Motor típusa Bafang M400 középmotor
Fő rendszer paraméterek 36V, 250W, pedálrásegítás
A motor maximális nyomatéka 80Nm
Rásegítés mértéke 3-7 fokozatú (állítható), kormányról vezérelhető
Maximális támogatott sebesség 25 km/h
Hatótávolság ECO módban maximum 100km
Hatótávolság Turbo módban maximum 40km
Akku kapacitás 18,2Ah
Akkumulátor rögzítése Integrált
Kijelző Bafang LCD
Szenzor típusa Nyomték érzékelő
Váz jellege és mérete komfort váz, 17"
Teleszkóp Suntour NEX-DS-HLO Disc
Váltó Shimano Alivio RD-M4000
Sebességfokozatok száma 9
Fék Shimano hidraulikus tárcsafék
Kerékagyak Shimano TX505
Küllők Acél

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!