Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatod, a fogaskerék ikonra kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.

Scott Addict RC 40 országúti kerékpár UCI karbon váz és villa, 24 fokozatú 105 Di2 váltó, L (56cm)

1.999.990 Ft 1.896.990 Ft
5%
Menny.:db
Cikkszám: 010800000364
Gyártó:
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítás: 2024. április 22.

Könnyű, gyors és készen áll arra, hogy fenekestől felfordítsa az életed. Az Addict RC 40 mindazokat a előnyöket biztosítja, amelyekről valaha is álmodtál.

A teljesen integrált kábelek, a versenyre kész specifikáció együttesen biztosítják, hogy bármilyen kihívást könnyedén teljesíts.

Szakmai tanácsadás elkötelezett értékesítők által
Kiszállítás akár 1 napon belül
Szakszerű üzembehelyezés

Leírás és Paraméterek

Scott Addict RC 40 országúti kerékpár

karbon váz és villa, 24 fokozatú Shimano 105 Di2 elektromos váltó, L (56cm-es vázméret)

Már régóta volt egy kis hiányérzetünk. Mégpedig azzal kapcsolatban, hogy nem volt "igazi" országúti bringa nálunk. Mi adja egy országúti bringa igaziságát?

Kétség kívül az UCI matrica a bringa nyeregvázcsövén. Ez jelenti azt, hogy a nemzetközi kerékpáros szövetség által bevizsgált és engedélyezett a váz, ezzel bármilyen nemzetközi versenyen rajthoz lehet vele állni. De persze ez nem csak ennyi. Ezek a vázak tartalmazzák mindig az adott gyártó elérhető legjobb technológiáit. Minden tudás ezekben a kerékpárokban összpontosul. Ha csak a legjobbal éred be, akkor itt van.

Melyek ezek a Scott esetében?

Evo-Lap Technology

A karbonváz gyártásban a megfelelő anyagok kiválasztása a munka nagyobb, de egyben könnyebb része is. A kisebb, de nehezebb feladat a karbanszövet rétegek megfelelő elhelyezése és vastagságának megállapítása, hogy a merevség-súly-ütésállóság szentháromságban minden kiemelkedő legyen.

A Scott mérnökei a legmodernebb végeselem analízissel szimulálják a lehető legtöbb és legjellemzőbb terheléseket a vázon, hogy a prototípusok legyártásával és fizikai tesztelésével a lehető legkevesebb időt kelljen csak eltölteni. Ezzel maradnak folyamatosan az ipar élvonalában. A legtöbb karbon vázuknál országúti és MTB egyaránt használják a Evo-Lap fejlesztési technológiát.

Üreges szerkezet

A karbon csövek természetesen üregesek és belülről soha nem látott szinten tiszták, ezzel csökkentve tovább a súlyt. Bár első olvasatra ez elég bagatellnek tűnhet, de aki látott már karbon vázat szétfűrészelve vagy törve, azt tudja miről van szó.

Sandwich dropout

Az Addict RC papucsokat úgy tervezték, hogy integrálják az átütőtengely rendszerbe, köszönhetően az üreges cső kialakításnak, amely egyszerű és könnyű szerkezetet tesz lehetővé.

Nyeregcsőbilincs

Az új, ultrakönnyű nyeregbilincs mindössze 12 gramm súlyú, és kifejezetten erős mégis "karbonbarát" szorítómechanizmust használ. Ez lehetővé tette, hogy még nagyobb súlyt takarítsanak meg a nyeregcsövön (nyeregcső súlya: 142 gramm).

Integrált kábelvezetés

Az Addict RC és a Foil teljesen integrált kábelelvezetéssel rendelkezik mind a mechanikus, mind az elektronikus váltáshoz. Nem nagy cucc, hiszen szinte minden nagyobb gyártónál elérhető ez a valamilyen megoldásban. Viszont a Scott mérnökeinek ez úgy sikerült, hogy a váltási és fékezési minőségben, illetve a fejcső merevségében semmiféle kompromisszumot nem vállaltak. Ezenkívül a szerelők számára meglepően egyszerű a kábelcsere és egyéb karbantartás.

Aztán persze még ódákat zenghetnénk a mesterire szabott geometriáról, a beton merev vázról, a tökéltességig fejlesztett műszaki megoldásokról, de ez talán nem szükséges. Ha a profik által is választott Addict RC vázas bringát vásárolsz, akkor ezeken nem fogsz meglepődni, sőt valószínűleg életed eddigi legjobb kerékpárját várod és biztosan kapod.

Meghajtás

A 105 Di2 elektromos váltó új slágernek ígérkezik a középkategóriában. A nagy testvérekhez képest(Dura-Ace, Ultegra) csak versenyszituációban észlelhető teljesítménykülönbség sokkal alacsonyabb áron és  hosszútávon olcsóbb fenntarthatósággal. Az elektromos váltó működése olyan gyors és hatékony, hogy kis túlzással csak elég kigondolni, hogy váltson és már csinálja is. Ahogy mindig is. Közel tökéletes.

Fékek

A tárcsafék már teljesen megszokott az országúti kerékpárok esetében is. A 105-ös fékek kellő erővel késztetik megállásra a bringát a 160mm-es tárcsákon keresztül.

Kiegészítők

Félkarú óriás lenne az Addict RC a gyári kiegészítői nélkül, a Syncros kerekek, kormány, kormányszár, nyereg és nyeregcső teszik a kerékpárt egy mérnöki csodává.

Évjárat 2023
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 120kg összsúly (kerékpár+kerékpáros+csomagok)
Gyártó Scott
Felhasználási terület Verseny
Nem Unisex
Váz (anyaga) Karbon
Váz mérete 56cm
Kerék méret collban 28"
Villa vagy teleszkóp Addict RC HMX karbon, 1 1/4
Fokozatok száma 24 fokozatú
Első váltó Shimano 105 Di2 FD-R7150
Hátsó váltó Shimano 105 Di2
Váltókar Shimano 105 Di2 ST-R7170
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű Shimano 105 FC-R7100 Hollowtech II 50x34 fogas
Hajtóműcsapágy Shimano BB-RS500-PB
Pedál Nem tartozék
Fogaskoszorú Shimano CS-R7100 11-34 fogas
Lánc Shimano CN-M6100-12
Fék fajtája Tárcsafékes (hidraulikus)
Fék Shimano 105 BR-R7170 hidraulikus tárcsafék
Fékkar Shimano 105 ST-R7170
Féktárcsa Shimano SM-RT70 CL 160mm elől/hátul
Felnik Syncros RP2.0 Disc kerékszett
Kerékagyak Syncros RP2.0 Disc kerékszett
Küllők Syncros RP2.0 Disc kerékszett
Köpenyek Schwalbe ONE Race-Guard Fold 700x28C
Kormány Syncros Creston 2.0 Compact alumínium
Kormányszár Syncros RR 1.5 1 1/4
Kormánycsapágy Syncros Addict RC integrált
Kategória Országúti
Nyereg Syncros Belcarra Regular 2.0
Nyeregcső Syncros Duncan 1.0 Aero
Súly kg 8.16
Információ Az iparágban tapasztalható beszállítói nehézségek okán a gyártó a kerékpárok műszaki tartalmát egyoldalúan megváltoztathatja az eredeti műszaki specifikációban leírt alkatrésszel azonos tudású és minőségű komponensre.

Geometria

 

    XXS/47   XS/49   S/52   M/54   L/56   XL/58   XXL/61      
A head tube angle 70.5 °   71.0 °   72.0 °   72.5 °   73.0 °   73.3 °   73.3 °      
B head tube length 97.0 mm 102.0 mm 115.0 mm 135.0 mm 155.0 mm 175.0 mm 193.0 mm    
C top tube horizontal 520.0 mm 530.0 mm 540.0 mm 550.0 mm 565.0 mm 580.0 mm 600.0 mm    
D standover height 720.0 mm 740.0 mm 755.0 mm 778.0 mm 798.0 mm 818.0 mm 838.0 mm    
E BB offset -70.0 mm -70.0 mm -70.0 mm -70.0 mm -70.0 mm -70.0 mm -70.0 mm    
F BB height 274.5 mm 274.5 mm 274.5 mm 274.5 mm 274.5 mm 274.5 mm 274.5 mm    
G Addict RC 987.5 mm 994.0 mm 991.0 mm 992.0 mm 1,000.0 mm 1,008.0 mm 1,023.0 mm    
H BB center to toptube center 410.0 mm 430.0 mm 460.0 mm 480.0 mm 500.0 mm 520.0 mm 550.0 mm    
I BB center to top of seattube 470.0 mm 490.0 mm 520.0 mm 540.0 mm 560.0 mm 580.0 mm 610.0 mm    
J seat angle 74.5 °   74.5 °   74.0 °   73.6 °   73.3 °   73.0 °   72.5 °      
K chainstay 410.0 mm 410.0 mm 410.0 mm 410.0 mm 410.0 mm 410.0 mm 410.0 mm    
L reach 380.0 mm 388.0 mm 389.0 mm 390.0 mm 395.0 mm 400.0 mm 410.0 mm    
M stack 504.0 mm 511.0 mm 526.5 mm 548.0 mm 568.5 mm 588.0 mm 606.0 mm    
N stem length 90.0 mm 90.0 mm 100.0 mm 110.0 mm 110.0 mm 120.0 mm 120.0 mm    
O centre saddle - centre bar (hor.) 635.0 mm 650.0 mm 674.0 mm 694.0 mm 710.0 mm 736.0 mm 761.0 mm    
P centre saddle - centre bar (vert.) 92.0 mm 105.0 mm 106.0 mm 103.0 mm 100.0 mm 106.0 mm 115.0 mm    
Q reach centre bar 454.0 mm 463.0 mm 474.0 mm 485.0 mm 492.0 mm 507.0 mm 518.0 mm    
R stack centre bar 563.0 mm 570.0 mm 586.0 mm 607.0 mm 627.5 mm 649.0 mm 667.0 mm

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!